Pszczoła Musi Być i Young Creatives Cannes

Pszczoła Musi Być i Young Creatives Cannes

Young Creatives Cannes to konkurs, w którym młodzi, zdolni i tryskający energią pracownicy PR, agencji marketingowych i domów mediowych walczą o możliwość wyjazdu na międzynarodowy konkurs — Young Lions Competition w Cannes.

W tym roku mieliśmy przyjemność pojawić się jako… klient. Konkurs polega bowiem na pracy według briefów dostarczonych przed istniejące na rynku podmioty i instytucje.

Były to następujące kategorie i ich partnerzy:

  • PRINT – Ukraiński Dom w Warszawie – Fundacja „Nasz Wybór”
  • FILM – YouTube dla Fundacji MultiOcalenie
  • DIGITAL – HBO MAX
  • DESIGN – Muzeum Etnograficzne w Warszawie
  • PR – SAMSUNG
  • MEDIA — Fundacja Panoptykon
  • CLIENTS – Fundacja Ekologiczna Pszczoła Musi Być

 

W Jury zasiedli zaś:

  • Dagmara Witek-Kuśmider, Publicis Worldwide Poland (przewodnicząca),
  • Adam Nowakowski, META,
  • Justyna Sztengreber, Huta 19 Im. Joachima Fersengelda,
  • Joanna Sroka, VMLY&R.

 

Zadanie w naszej kategorii, polegające na stworzenie w ciągu 48 godzin briefu kreatywnego odpowiadającego na potrzeby partnera kategorii, wygrał team Olga Wróbel i Kamil Wójcik, Carlsberg. Gratulujemy wszystkim zwycięzcom i uczestnikom, a organizatorom dziękujemy za możliwość pojawienia się w tak szacownym gronie.

Wręczenie Totemów Kreatywności odbyło się 5 maja na gali w Państwowym Muzeum Etnograficznym w Warszawie.

Zobacz również

Dołącz do naszej
społeczności

Bądź EKO każdego dnia i zachęcaj do tego innych. Śledź nasze profile, lajkuj i udostępniaj. Najważniejsze, żeby było nas jak najwięcej.

Chcesz być na bieżąco?
Zapisz się do naszego newslettera

Inspirujące artykuły, ciekawostki ze świata przyrody, edukacja ekologiczna, relacje z naszych akcji. To wszystko i sporo więcej, za to zero spamu i nachalności. Bądź z nami!

Masz jakieś
pytania?

Zadzwoń i dowiedz się wszystkiego, czego potrzebujesz.