Ułatwienia dostępu

Pszczoła Musi Być i Young Creatives Cannes

Pszczoła Musi Być i Young Creatives Cannes

Young Creatives Cannes to konkurs, w którym młodzi, zdolni i tryskający energią pracownicy PR, agencji marketingowych i domów mediowych walczą o możliwość wyjazdu na międzynarodowy konkurs — Young Lions Competition w Cannes.

W tym roku mieliśmy przyjemność pojawić się jako… klient. Konkurs polega bowiem na pracy według briefów dostarczonych przed istniejące na rynku podmioty i instytucje.

Były to następujące kategorie i ich partnerzy:

  • PRINT – Ukraiński Dom w Warszawie – Fundacja „Nasz Wybór”
  • FILM – YouTube dla Fundacji MultiOcalenie
  • DIGITAL – HBO MAX
  • DESIGN – Muzeum Etnograficzne w Warszawie
  • PR – SAMSUNG
  • MEDIA — Fundacja Panoptykon
  • CLIENTS – Fundacja Ekologiczna Pszczoła Musi Być

 

W Jury zasiedli zaś:

  • Dagmara Witek-Kuśmider, Publicis Worldwide Poland (przewodnicząca),
  • Adam Nowakowski, META,
  • Justyna Sztengreber, Huta 19 Im. Joachima Fersengelda,
  • Joanna Sroka, VMLY&R.

 

Zadanie w naszej kategorii, polegające na stworzenie w ciągu 48 godzin briefu kreatywnego odpowiadającego na potrzeby partnera kategorii, wygrał team Olga Wróbel i Kamil Wójcik, Carlsberg. Gratulujemy wszystkim zwycięzcom i uczestnikom, a organizatorom dziękujemy za możliwość pojawienia się w tak szacownym gronie.

Wręczenie Totemów Kreatywności odbyło się 5 maja na gali w Państwowym Muzeum Etnograficznym w Warszawie.

Czy ten artykuł był dla Ciebie pomocny?

(5,00 / 5)
Loading…

Razem pomagamy owadom zapylającym!

Propagujemy Kodeks Dobrych Praktyk, prowadzimy działania edukacyjne, wykłady i spotkania z dziećmi i dorosłymi.

Współpracujemy z naukowcami, pszczelarzami, edukatorami i pasjonatami.

Domki dla owadów, łąki i rabaty kwietne, miejskie parki kieszonkowe, e-booki, artykuły edukacyjne,
działania CSR, pasieki firmowe, wolontariat – to wszystko dzięki naszym sponsorom i donatorom.