Ułatwienia dostępu

Współpraca Fundacji Pszczoła Musi Być i Agencji Marketingowej Webrange

Współpraca Fundacji Pszczoła Musi Być i Agencji Marketingowej Webrange

Dla zwiększenia sprawności realizacji celów statutowych Fundacja Pszczoła Musi Być nawiązała współpracę z Agencją Webrange, specjalizującą się w marketingu internetowym.

Skąd ta kooperacja? Otóż obie jej strony żyją w innych, swoich światach i specjalizują się w innego rodzaju działalności.

Pszczelarze, zaangażowani w działanie Fundacji, na co dzień zajmują się pniami i ramkami, krupcem i patoką, matkami i świtą, doglądają imago i zbieraczek lecących po wziątek, pod ręką mają podkurzacze i miodarki…
Marketingowcy, czyli Agencja Webrange, na co dzień zajmuje się konwersjami i leadami, analizami i optymalizacją, wynikami organicznymi i kampaniami PPC, sponsorami i szeptanką, blogami i socialami, śledzą aktualizacje algorytmów, a pod ręką mają narzędzia do monitoringu SEO/SEM i analizy słów kluczowych…

To różne światy, ale ich współdziałanie jest konieczne.

Statutowym celem Fundacji jest ochrona środowiska naturalnego, ze szczególnym uwzględnieniem pszczół i innych zapylaczy. Drogą do niego jest między innymi zakładanie pasiek, proces adopcji pszczelich rodzin i uli.

Idea jest szczytna… Jednak pozostanie jedynie ideą, dopóki ktoś nie wcieli jej w życie. W obecnym świecie, żyjącym szybko, intensywnie, pełnym nowoczesnych technologii i wszechobecnego internetu, nie wystarczy sam pomysł, nieważne jak dobry i potencjalnie skuteczny. By dotrzeć z nim do szerokiego – jak najszerszego! – grona odbiorców potrzebni są specjaliści od komunikacji. W tym przypadku – od marketingu internetowego, który polega właśnie między innymi na prezentacji treści określonemu gronu odbiorców.

Agencja marketingowa ma więc wpierać podstawowe, statutowe założenia Fundacji, docierając z nimi do osób i firm, które mogą pomóc w ich realizacji. Przygotowywać notki prasowe, informować działy PR i marketingu, monitorować kanały social media, publikować artykuły na portalach internetowych. Informować o zaangażowaniu Donatorów, wskazywać ich imiennie w swoich publikacjach, dostarczać materiały do publikacji na stronach internetowych i na kanałach social media Donatora.
Wszystkie te działania mają skupiać się na propagowaniu zachowań świadomych i odpowiedzialnych, konieczności uczestniczenia każdego z nas w działaniach proekologicznych na miarę swoich możliwości.

Te zaś, którymi dysponuje biznes, są chyba największe. Właściciele firm i kadra zarządzająca mogą wyznaczać strategie i wskazywać ścieżki postępowania dla całych przedsiębiorstw, ich pracowników i kooperantów.

Agencja dociera więc do osób, których wsparcie może pomóc Fundacji.

Cel zaś jest jeden dla wszystkich, wspólny.

Ochrona środowiska, póki jeszcze nie jest za późno.

Czy ten artykuł był dla Ciebie pomocny?

(5,00 / 5)
Loading…

Razem pomagamy owadom zapylającym!

Propagujemy Kodeks Dobrych Praktyk, prowadzimy działania edukacyjne, wykłady i spotkania z dziećmi i dorosłymi.

Współpracujemy z naukowcami, pszczelarzami, edukatorami i pasjonatami.

Domki dla owadów, łąki i rabaty kwietne, miejskie parki kieszonkowe, e-booki, artykuły edukacyjne,
działania CSR, pasieki firmowe, wolontariat – to wszystko dzięki naszym sponsorom i donatorom.