Ułatwienia dostępu

Fundację wspiera

Somersby zapyla z pomocą Fundacji

Z dumą informujemy, że fundacja Pszczoła Musi Być została partnerem marki Somersby w czasie akcji Zapylamy z pomocą. Ma ona za zadanie zwrócić uwagę szerokiego grona odbiorców na kwestię znaczenia owadów zapylających w środowisku, a także wagi zachowań proekologicznych, które my, jako świadomi obywatele tego świata, powinniśmy przejawiać.

 Dzięki zaufaniu marki Somersby mogliśmy: 

Zachęty do wzięcia udziału w akcji Zapylamy z pomocą znajdziecie na opakowaniach produktów Somersby, które są dostępne w tysiącach punktów w Polsce!

Rozpoczęliśmy też projekt zakładania i współorganizowania terenów zieleni miejskiej, jak parki kieszonkowe czy rabaty zielne i kwiatowe, co pozwoli stworzyć przestrzenie przyjazne zapylaczom, siedliska dla nich i korytarze ekologiczne, a dla mieszkańców strefy odpoczynku i wytchnienia. Obecnie przysłowiowa łopata została już wbita w Warszawie, a my intensywnie pracujemy nad rozszerzeniem akcji na kolejne miasta.

Można więc powiedzieć, że współpraca PMB z Grupą Carlsberg i marką Somersby zaczęła się naprawdę wystrzałowo. I to nie koniec 🙂

Co planujemy zrobić w najbliższym czasie?

Dopiero zaczęliśmy kooperację, ale mamy już sporo planów i nadzieję na ich realizację, dzięki pomocy marki Somersby. Wśród nich znajduje się między innymi:

Czy to się uda? Mając wsparcie najlepszych, jesteśmy pewni, że tak 🙂

Alkohol jest tylko dla osób pełnoletnich. Nie powinien być spożywany w żadnej ilości przez kierowców, kobiety w ciąży i osoby niepełnoletnie.

Marka Somersby

Słysząc hasło „Probably the best beer in the world” przed oczami od razu staje nam firma Carlsberg, właściciel marki Somersby. Natomiast mniej osób wie, że jest to też koncern przywiązujący bardzo dużą wagę do CSR i świadomych, wartościowych działań na rzecz środowiska. Prowadzona polityka sprawia, że browary redukują zużycie wody i energii, podnoszą udział energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych, a część z nich jest już neutralna pod względem emisji CO2. Jednocześnie koncern testuje
takie rozwiązania, jak elektryczne ciężarówki, butelki pochodzące w 100% z recyklingu i biodegradowalne czy snap packi, czyli sześciopaki bez folii. Koncern działa nie tylko globalnie, ale też lokalnie, że wymienimy chociażby Program Grantowy InicJaTyWy, skierowany do społeczności lokalnych i mocno skupiający się na działalności ekologicznej.

Nie kryjemy więc ogromnej radości, jaką odczuliśmy, mogąc podjąć współpracę strategiczną
z Grupą Carlsberg i marką Somersby!

Carlsberg Polska
ul. Krakowiaków 34
02-255 Warszawa